سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی برای PC
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 25694
کل یادداشتها ها : 30

نوشته شده در تاریخ 94/3/7 ساعت 6:55 ع توسط احمدرضا


 

p

 

 


توضیحات بازی بازی هایی که با سبک محیط باز ساخته میشوند را ما همگی تقلیدی از سری بازی های محبوب GTA میدانیم اما Wheelman علی رقم داشتن سبک محیط باز به هیچ وجه تقلیدی از GTA محسوب نمیشود و یک بازی کاملا مستقل و خوش ساخت است که مطمئنا هر گیمری را راضی خواهد کرد. اولین چیزی که مطمئنا در بازی توجه تان را جلب خواهد کرد گرافیک خوب بازی می باشد هر چند که آنقدر هم عالی نیست ولی باید سازندگان را در این زمینه ستود و مطمئنا بازی در زمان خودش یکی ازبرترین بازی ها در زمینه گرافیکی بوده است. کیفیت بافت ها نیز در بازی خوب می باشد و محیط ها با جزئیات تقریبا خوبی همرا هستند انیمیشن حرکت کاراکترها نیز بسیار خوب میباشد.

 

 

گیم پلی بازی یکی از بزرگترین مشکلات بازی است که دارای تنوع لازم نیست. شاید شما در ابتدا با خودتان بگویید وای عجب بازی متنوعی، ولی هرچه به انتهای بازی نزدیک تر می شوید بازی برای شما تکراری تر می شود با توجه به اینکه بازی دارای مدت زمان گیم پلی نسبتا طولانی می باشد. از دیگر اشکالات بازی در زمینه گیم پلی تنوع کم ماشین ها و موتورهای داخل بازی است که پس از مدتی به شدت تکراری می شوند. از مزایای بازی شاید میتوان به وجود توانایی های جک کردن خودروها و موتور ها اشاره کرد که تقریبا تا انتهای بازی جذابیت خود را حفظ می کند. وسعت نقشه بازی نیز تقریبا خوب است اما هرگز نمیتواند با بازی هایی مانند سری بازی های جی تی ای رقابت کند. پس از انتهای بازی یکسری مراحل فرعی در بازی وجود دارد که می توانند تا مدت ها شما را سرگرم کنند. در زمینه صدا گذاری نیز بازی بسیار خوب کار کرده و فقط برخی مشکلات جذئی مانند صدای بد اتوموبیل ها و موتور در بازی شاید آزار دهنده باشد اما صدای خوب کاراکترها و برخورد اتوموبیل ها با هم و مخصوصا صدا گذاری خوب وین دیسل در نقش شخصیت اول بازی فوق العاده است. در ضمن موسیفی اسپانیایی که در بازی وجود دارد و به طور کامل با جو بازی همخوانی دارد نیز فوق العادست.

 


 

Wheelman-2

 

Wheelman-3

 

Wheelman-6

 

Wheelman-8

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای 5% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 


» حداقل سیستم مورد نیاز:

 

OS: Windows XP/Vista

Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.0 GHz / AMD Athlon 64 X2 4000+

Memory: 2 Gb

Hard Drive: 9 Gb free

Video Memory: 256 Mb

Video Card: nVidia GeForce 7800 / ATI Radeon X1800

Sound Card: DirectX Compatible

DirectX: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی :

 

OS: Windows XP/Vista

Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.8 GHz / AMD Athlon 64 X2 6000+

Memory: 3 Gb

Hard Drive: 15 Gb free

Video Memory: 512 Mb

Video Card: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon HD 2600

Sound Card: DirectX Compatible

DirectX: 9.0c


 

» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: 3.38 GB

 

 



Halo...       Wolfenstei





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ