سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی برای PC
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
کل بازدید : 25691
کل یادداشتها ها : 30

نوشته شده در تاریخ 94/3/7 ساعت 6:41 ع توسط احمدرضا


 

P

 

 


توضیحات بازی :

 داستان بازی Alien Rage پیرامون صخره ای عظیم الجثه است که حاوی منابع فراوان و سوخت طبیعی مورد نیاز انسان ها می باشد. بر تراکم این سوخت روز به روز افزوده می شود که در نتیجه احتمال انفجار این صخره ی غول آسا می رود. انسان ها برای بهره بردن از منابع محفوظ شده در عمق این سیاره و پیشرفت و توسعه به ساخت سازه های عظیم بر روی سیاره اقدام می کنند. مدتی بعد از سکونت انسان ها موجودات بیگانه به ظاهر در صلح با انسان ها نیز اقدام به بهره گرفتن از منابع این صخره می کنند. اوایل کار همه چیز به خوبی پیش می رود که ناگهان بیگانگان برای استفاده از تمامی منابع سازه های بشری را نابود می سازند. انسان ها نیز به مقابله با بیگانگان می پردازند اما قدرت رویاروی با آن ها را نخواهند داشت. طولی نمی کشد که بیگانگان صخره ی غول آسا و تمامی متعلقات آن را تصاحب می کنند. اما انسان ها برای پس گرفتن صخره دست روی دست نمی گذارند و تصمیم به از بین بردن و نابود کردن آن می گیرند و در حقیقت بر طبق گفته ی کاراکتر اصلی بازی : اگر این سوخت نصیب ما نمی شود پس هیچ کس حق استفاده از آن را نخواهد داشت.جک نام مردی است که کاراکتر اصلی بازی محسوب می شود.

 

 

جک وظیفه دارد تا به سازه های بیگانگان نفوذ و آن ها را نابود کند. جک در ماموریتش تنها است و فقط با دوتن از دوستان خود ارتباط صوتی برقرار می کند. گرافیک بازی حرف زیادی برای گفتن دارد و در حقیقت با توجه به قدرت بصری و جلوه های ویژه ی بازی می توان حساب ویژه ای را بر روی بخش های گرافیکی Alien Rage باز کرد. یکی از مشکلات اساسی گرافیک Alien Rage افت فریم های بی علت و نابه جاییست. جزئیات بافت های Alien Rage فوق العاده بنظر می رسد و در حقیقت مقایسه ی گرافیک ظاهری این بازی با بازی های نسل بعد کار عادلانه ای بنظر می رسد. انفجارها اغلب با نورهای درخشان و نارنجی رنگی همراه می شوند که حس طبیعی بودن را از گرافیک بازی می کاهند اما قابل تامل بنظر می رسند. طراحی ظاهر کاراکتر اصلی ابتدایی بنظر می رسد و در حقیقت سازندگان خلاقیت خاصی در طراحی ظاهر جک از خود نشان نداده اند و بسیار ابتدایی گونه بنظر می رسد. وجود مه غلیظ در قسمت های خاصی از بازی سبب افت فریم ناگهانی و شدید بازی می شود که بار دیگر شما را با مشکلات فنی گرافیک بازی روبه رو می کند. برخلاف آنچه که ظاهر تصاویر بازی به ما می گوید گرافیک بازی Alien Rage آنچنان حیرت انگیز نخواهد بود و در حقیقت مشکل به ذات و مشکلات فنی گرافیک بازی باز می گردد.

 


 

Alien-Rage-Unlimited-1

 

Alien-Rage-Unlimited-7

 


 

» توجه:  تمام نسخه‌های فشرده شده بازی‌ها در پاکت گیمز دارای 5% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

» راهنمای نصب بازی‌ها: ابتدا آنتی ویروس خود را غیرفعال نمایید. سپس به اکسترکت نمودن پارت ها بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه Crack را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. دقت داشته باشید که فایل اجرایی بازی را توسط فایروال خود حتما بلاک نموده تا از دسترسی بازی به اینترنت جلوگیری شود. و یا می توانید قبل از اجرای بازی اینترنت خود را قطع نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم پاکت گیمز امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.
»توجه : همچنین راهنمای کاملی جهت نصب انواع بازی‌ها و نسخه های کم‌حجم شده [BLACKBOX , KAOS و …] و همچنین راهنمای کامل انواع ارور ها و نرم افزار های لازم برای نصب و اجرای بازی ها تهیه شده است. توجه به این نکته ضروری است که برای اجرای فایل Setup نصب بازی، شما باید پیش نیاز Net Framework 4.5 به بالا را داشته باشید. برای ورود به این قسمت کلیک نمایید.

 

 


» پسورد فایل: www.pocketgames.ir

» حجم تقریبی: 3.87 GB

 

 








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ