سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی برای PC
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 25568
کل یادداشتها ها : 30

نوشته شده در تاریخ 94/3/7 ساعت 7:13 ع توسط احمدرضا


سرعت کلی گیم پلی همانند نسخه‌های قبل باز هم دچار تغییراتی شده و کمی کندتر به نظر می‌رسد که البته اگر FIFA World Cup را تجربه کرده باشید این کندی به مراتب مشهودتر خواهد بود. حرکات بازیکنان در زمین بازی سنگین از قبل شده و حتی چرخش ها و جابجایی های سریع نیز سنگینی خاص خود را دارند که البته این سنگینی همانند فیفا 14 آزاردهنده نبوده و بیشتر در راستای القای وزن بازیکنان به بازیباز است. این سنگینی در صحنه هایی که بازیکنان پا به توپ می‌شوند و یا در صدد دریافت توپ هستند بیشتر و بهتر خود را نشان می‌دهد. رد و بدل کردن پاس‌های پینگ‌پنگی همچنان امکان پذیر است ولی فاکتور وزن سختی آنرا افزایش داده است. کیفیت پاس ها (بخصوص پاس‌های تک‌ضرب) با توجه به موقعیت بدن و پای تکیه‌گاه بازیکنان متفاوت است و ممکن است در صحنه‌ای با این که قدرت را بسیار پر کرده کرده‌اید، به دلیل عدم تعادل بازیکن پاسی آرام و بی جان را شاهد باشید. حتی در بعضی از صحنه ها اگر بازیکن دریافت کننده توپ در حرکت باشد، در صورت فرستادن توپ در خلاف جهت وی، ممکن است سر خورده و فرصت ضد حمله برای حریف فراهم شود. همین موارد در کنار فیزیک بسیار خوب بازی یکی از ویژگی‌های خوب فیفا 15 را تشکیل می‌دهد.

FIFA 15 PC-3DM

|آموزش نصب را حتما قبل از اجرای بازی مرور بفرمایید|

|کرک ورژن 3 Crack.V.3+Update-3DM به همراه توضیحات نصب کرک به پست اضافه شد|

 

FIFA 15 pc cover small دانلود بازی FIFA 15 برای PC

 

 

بازی در از بین بردن حس ماشینی بودن صحنه ها بسیار موفق تر از نسخه های پیشین عمل می‌کند. در جریان بازی ممکن است بارها توپ های اتفاقی با تغییر مسیرهای ناگهانی در اختیارتان قرار گرفته و یا شوتهایی که انتظارش را نداشتید به گل تبدیل شوند. شاید از دید بعضی ها این ویژگی چندان با اهمیت نباشد ولی در بوجود آوردن حس منحصربفرد بودن هر بازی و صحنه نقش غیر قابل انکاری را ایفا می‌کند.

شوت‌زنی در بازی به لطف پیشرفت قابل توجه دروازه‌بان‌ها در مهار توپ‌ها بسیار سخت تر شده است. دروازه‌‌بان‌ها امسال بر خلاف سال‌های قبل در جایگیری‌ها کمتر مرتکب اشتباه شده و به راحتی تسلیم شوت‌های مهاجمین نمی‌شوند. مدافعین نیز در جایگیری‌ها بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند و ممکن است بلوکه شدن شوتهایتان توسط مدافعین حریف به یکی از تکراری‌ترین صحنه های بازی برایتان تبدیل شود. مدافعین در سر زدن نیز بسیار خوب عمل می‌کنند و گل زدن از روی ارسال و توپ‌های هوایی بسیار سخت تر شده است. البته این موارد زمانیست که به صورت تک نفره به بازی بپردازید و زمانیکه به صورت چند نفره بازی کنید ضریب اشتباهات مدافعین به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد.

 

هوش‌مصنوعی در فیفا 15 نسبت به نسخه‌های قبل عملکرد به مراتب قابل قبول‌تری را ارائه می‌دهد و تیم‌های مختلف در شرایط و زمان‌های مختلف از استراتژی و نقشه‌های متفاوتی برای کسب نتیجه استفاده می‌کنند. برای مثال اگر در استادیوم ویلاپارک و با تیم آرسنال به مصاف استون ویلا بروید، در صورت مساوی بودن بازی از حدود دقیقه 70 می‌توانید شاهد بازی تدافعی (و یا به اصطلاح دفاع اتوبوسی) تیم حریف بوده و حتی وقت تلف کردن آنها را نیز مشاهده کنید. در حالی که اگر مثلا تاتنهام را بجای آرسنال انتخاب کرده باشید، در همین شرایط نه تنها با دفاع فشرده و اتوبوسی حریف مواجه نمی‌شوید بلکه باید برای حفظ تک امتیاز خود در برابر حملات پی در پی حریف تلاش کنید. هوش مصنوعی بازیکنان به صورت انفرادی نیز بسیار بهتر شده و هر یک نسبت به انجام وظایف خود هوشمندانه تر عمل می‌کنند. مهاجمین در استفاده از تک موقعیت ها (بخصوص در درجات سختی بالاتر) بسیار خوب عمل می‌کنند و از کوچکترین روزنه و فضای خالی برای گل کردن توپ استفاده می‌کنند. مدافعین نیز بسیار سخت کوش‌تر شده‌اند و در جایگری‌ها و فشار آوردن به مهاجم حریف کم اشتباه ظاهر می‌شوند. زمانیکه مدافعین به صورت فشرده و اتوبوسی در حال دفاع کردن باشند و همچنین با در نظر گرفتن عملکرد قابل توجه دروازه‌بان‌ها در مهار ضربه‌های مختلف، گلزنی در بازی عملا به کاری نا‌ممکن تبدیل می‌شود و در همین شرایط است که گل زدن و شکستن دیوار محکم مدافعین حریف لذتی وصف نشدنی به ارمغان می‌آورد. لذتی که در بازیهای چند نفره (و بخصوص بازیهای آنلاین) بسیار کمرنگ‌‌تر می‌شود. همانطور که قبلا نیز اشاره شد مدافعین در بازیهای چند نفره در مقایسه با بازی‌های تک نفره هیچ اثری از نظم و انظباطی که در کارهای دفاعی بازیهای تک نفره وجود دارد مشاهده نمی‌شود و بازیکنان دفاع بسیار آشفته و نامنظم جایگیری می‌کنند و در نتیجه فضاهای خالی بسیاری را برای مهاجمین حریف مهیا می‌کنند. حتی استفاده از دفاع اتوبوسی نیز این مشکل را برطرف نمی‌کند و همچنان حفره‌های بزرگی را برای استفاده مهاجمین حریف در اختیارشان قرار می‌دهد. این مشکل به بعد شبیه ساز بودن بازی بسیار خدشه وارد می‌کند. بخصوص زمانیکه بازیکنی مثل مسی یا نیمار تک نفره به دل مدافعین حریف زده و با پشت سر گذاشتن 7 یا 8 بازیکن حریف گلزنی کند. شرایطی که به ثمر رسیدن 8 گل در هر بازی را به یک حداقل و رقم خوردن نتیجه ای مثل 5-5 یا 6-6 را به مسئله‌ای عادی تبدیل می‌کند.



حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel Q6600 Core2 Quad @ 2.4Ghz
RAM: 4GB
Hard Drive Space Required: 15.0 GB
Minimum Supported Video Cards: ATI Radeon HD 5770, NVIDIA GTX 650
DirectX: 11.0

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows V/7/8/8.1 -64-bit
CPU: Intel i5-2550K @ 3.4Ghz
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 15.0 GB
Supported Video Cards: ATI Radeon HD 6870, NVIDIA GTX 460
DirectX: 11.0

 


تصاویری از محیط بازی:

FIFA 15 screenshots 01 small دانلود بازی FIFA 15 برای PC FIFA 15 screenshots 02 small دانلود بازی FIFA 15 برای PC

FIFA 15 screenshots 03 small دانلود بازی FIFA 15 برای PC FIFA 15 screenshots 04 small دانلود بازی FIFA 15 برای PC

FIFA 15 screenshots 05 small دانلود بازی FIFA 15 برای PC FIFA 15 screenshots 06 small دانلود بازی FIFA 15 برای PC

 


———————————————————————————

Crack Version.3 Installation Notes:

 

 

 

———————————————————————————

Crack Version.2 Installation Notes:

 

کرک ورژن 2 گروه 3DM در تاریخ 8 فوریه 2015 عرضه شد! طبق صحبت های این گروه، در این نسخه پشتیبانی از ویندوز 7 64بیتی و ویندوز 8.1 64بیتی صورت گرفته است. هم چنین 80% از دیتابیس مربوط به بازی Dragon Age 3 نیز در این بازی قرار داده شده است که نشان دهنده ی شانس بسیار بالای گیمرها در اجرای بازی به صورت کامل می باشد. طبق قرار این گروه، برنامه به صورت آپدیت هفتگی این کرک می باشد. شما می توانید این کرک را در بالای لینک های دانلود نسخه اصلی بازی، دریافت نمایید.

 

مشکل خارج شدن از بازی بعد از انتخاب زبان:

عزیزانی که مشکل خارج شدن از بازی را پس از انتخاب زبان بازی دارند، لطفا دقت داشته باشند که ابتدا باید آپدیت را کپی کرده و سپس کرک را کپی کنند. هم چنین، در قسمت جستجوی ویندوز خود، در بخش Start Menu، عبارت Turn Windows Features را جستجو کنید. پس از نمایش فایل مربوطه در پنجره ی سرچ شما، آن را انتخاب کرده و اجرا کنید. حال، بخش Media Features را پیدا کنید و مطمئن شوید که تیک گزینه Windows Media Player خورده باشد و فعال باشد. در غیر این صورت، این مورد را فعال کرده و سپس بازی را با خیال راحت اجرا کنید.

 

راه حل دوم – رفع مشکل خارج شدن از بازی بعد از انتخاب زبان

1- به قسمت کنترل پنل رفته و روی Turn windows features on or off رو کلیک کنید و برید و تیک media features رو کلا بردارید و ok کنید و سیستم رو ریستارت کنید
2- برنامه sandBox رو دانلود کنید سپس نصب کنید ، پس از نصب آن را Close کنید ، (به طوریکه minimize شود نه اینکه کلا بسته شود)
سپس به قسمت فولدر بازی ـتون برید و (قبلا آپدیت رو ریخته باشید و کرک v2 رو هم نصب کردم باشید) ، فایل launcher رو راست کلیک کرده و روی Run Sandboxed کلیک کنید روی Default box کلیک کرده و در پایین حتما تیک Run as UAC Administrator رو بزنید و ok کنید
وارد بازی میشوید و سپس زبان را انتخاب میکنید
2 پیغام دریافت میکنید ، یکی یه ارور هست که ok داره ، به هیچ عنوان اون ok رو نمیزنید ، اون رو minimize کنید و کاری بهش نداشته باشید و یه پیغام از طرف Sandboxed که اون رو Closed کنید .
حالا با بازی برگردید و لذت ببرید

 


Crack Version.1 Installation Notes:

 

تذکر: این کرک مورد تایید 100% وبسایت دانلودها نبوده و امکان عدم تطبیق کرک با CPUهای مختلف وجود دارد. لطفا آموزش نصب بازی را به طور کامل انجام دهید و دقت کافی را لحاظ فرمایید. برای اجرای بازی در سایر نسخه های ویندوز و تکمیل دیتابیس CPUهای مورد پشتیبانی این کرک، می توانید منتظر ریلیز سایر آپدیت های کرک باشد. با تشکر.

 


 – دانلود آموزش تصویری نصب و اجرای بازی

 

 توضیحات نصب: کرک نهایی بازی فیفا 15 توسط گروه 3DM عرضه شد! برای اجرای این کرک لطفا موارد زیر را درنظر داشته باشید:

1) این کرک (3DM Version.1) تنها بر روی ویندوز 7 64بیتی قابل اجرا است

2) باید آخرین آپدیت کارت گرافیک شما قبل از اجرای بازی حتما نصب شده باشد.

3) باید DirectX 11 بر روی سیستم شما نصب باشد، که می توانید از اینجا دریافت کنید.

4) ویندوز شما باید به آخرین نسخه اش آپدیت شده باشد.

5) تمامی نسخه های مربوط به Microsoft Visual C++ از 2008 تا 2013 را حتما نصب کنید و این نصب را به ترتیب از سال 2008 تا 2013 انجام دهید. برای دانلود، می توانید اینجا را کلیک کنید.

6) آخرین نسخه پیش نیاز Origin را حتما دانلود و نصب کنید. این پیش نیاز برای اجرای بازی ضروری است. برای دانلود می توانیداینجا را کلیک کنید.

 

حال، برای نصب این نسخه از بازی مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

1) ابتدا آنتی ویروس و فایروال خود را حتما به طور کامل غیرفعال کنید.

2) فایل فشرده دانلود شده خود را اکسترکت کنید تا 2فولدر Game و Update 1-4+ Crack برای شما حاصل شود.

3) حال، فولدر Game را در محل C:\Program Files قرار دهید. و فولدر Game را به FIFA 15 در صورت تمایل تغییر نام دهید.

4) فایل های موجود در پوشه Update را در محلی که بازی را کپی کرده اید، جایگزین نمایید. به طور مثال اگر فولدر شما، همان فولدر Game باشد، فایل های موجود در پوشه Update را در فولدر Game جایگزین نمایید.

5) فایل های موجود در پوشه Crack را در فولدر اصلی بازی جایگزین نمایید.

6) فایل اجرایی Origin.Games.Reg.Tools.v1.0-3DM.exe را به صورت Run As Administrator اجرا کنید.

7) فایل اجرایی Launcher.exe را به صورت Run As Administrator اجرا کنید تا بازی برای شما اجرا شود.

8) از بازی لذت ببرید.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از 100 مگابایت دارای 5% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی FIFA 15 برای PC – دانلود Crack.3DM.Version.3+Update بازی

download دانلود بازی FIFA 15 برای PC – دانلود Crack.3DM.Version.2+Update بازی

download دانلود بازی FIFA 15 برای PC – دانلود آموزش تصویری نصب و اجرای بازی

download دانلود بازی FIFA 15 برای PC – دانلود Update 1-4 + Crack 3DM Version.1 بازی

 

download دانلود بازی FIFA 15 برای PC دانلود به صورت پارت های 1گیگابایتی:

دانلود پارت 1 :   Direct Link

دانلود پارت 2 :   Direct Link

دانلود پارت 3 :   Direct Link

دانلود پارت 4 :   Direct Link

دانلود پارت 5 :   Direct Link

دانلود پارت 6 :   Direct Link

دانلود پارت 7 :   Direct Link

دانلود پارت 8 :   Direct Link

دانلود پارت 9 :   Direct Link

دانلود پارت 10 : Direct Link

 



Reload       Assassins...





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ