سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازی برای PC
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 25569
کل یادداشتها ها : 30

نوشته شده در تاریخ 94/3/8 ساعت 1:24 ع توسط احمدرضا


 Transformers Fall Of Cybertron– استودیوی High Moon از اینکه War for Cybertron مشکلاتی داشت نمی ترسد و آن را اعتراف می کند. آن ها به بازی ای که ساختند، افتخار می کنند و در همین حین اشتباهات خود را شناخته اند. با Transformers: Fall of Cybertron آن ها سعی دارند تمام ضعف های پیشین را به نقاط قوتی برای بازی خود تبدیل کنند. این یعنی تنوع بیشتر، دوربین بهتر و مهمات های گوناگون. به همین منظور، امسال در همایش D.I.C.E آن ها بازی خود را به نمایش گذاشتند. هیچ چیزی واژه تنوع را بهتر از تغییر حالت یک هلیکوپتر به یک جت، بیان نمی کند. مرحله بازی را با Vortex پیگیری می کنیم. مأموریت، حمله به یک پل بود که توسط Autobotها اشغال شده است.

 

| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وب سایت های ایرانی |

 

Transformers Fall of Cybertron PC دانلود بازی Transformers Fall Of Cybertron برای PC


 

dvd دانلود بازی Transformers Fall Of Cybertron برای PC شما می توانید این بازی زیبا را دردو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت 5000 تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی Transformers Fall Of Cybertron برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

برای پیشروی سریع در این مرحله، Vortex می تواند سریع به یک جت تبدیل شود و به کمپ دشمنان برسد و در همین حین خیلی سریع به یک هلیکوپتر تبدیل شود تا باران گلوله را بر سر آن ها بریزد. حتی می توانید به حالت Robot Mode هم بروید و با سایر هم تیمی های خود همراه شوید. این مرحله خیلی بزرگ و پر از انفجار بود. همه چیز منفجر می شد و تکه تکه های Autobotها را در آسمان می دیدیم. در مرحله بعد، همه چیز کاملاً فرق می کرد. Jazz که یک Autobot است، در یک موقعیت بد گیر کرده است. اطراف او پر از تک تیراندازهای Decepticon است. محیط پر از برج های بلند است و Jazz باید خیلی سریع بین آن ها با قلابی که دارد، حرکت کند تا مبادا شکار تک تیراندازها شود.

این بخش خیلی Hit & Run مانند بود و اگر کمی مکث می کردید، توسط تعداد زیادی دشمن محاصره می شدید. کمی بعد چشمانمان به جمال Optimums Prime روشن می شود! او نسبت به بازی قبل تغییری نکرده و هنوز هم همان رهبر قدرتمند Autobotها است. Decepticonها در نسخه قبل پیروز شدند و برای Autobotها این به معنی ترک Cybertron و کوچ به The Ark بود که در حقیقت یک سفینه بسیار بزرگ است. خوشبختانه Prime همچنان چند عضو وفادار نیرومند دارد. نیرویی مثل Metroplex که در حقیقت می توانید آن را در بازی هدایت کنید تا به طور مثال ساختمان ها و سفینه های دشمنان را از بین ببرید. Metroplex نیروی پرتاب راکت و لیزر دارد. نبردهای تن به تن را در قالب Grimlock می بینیم. او وسط یک جنگ با اسلحه های گرم از شمشیر و سپر استفاده می کند، اما این به معنی ضعیف بودن او نیست.

با ضربه زدن به یک دشمن می توانید او را به سمت دشمن های دیگر پرت کنید و با برخورد آن ها به هم، به دشمنان ضربه شدیدی بزنید. این قابلیت در صحنه ای جالب نمایش داده شد. جایی که Grimlock ضربه ای به Starscream می زند و او را به سمت یک ابرکامپیوتر پرتاب می کند. در این بخش با ضربه وارد کردن به دشمنان یک نوار در بالای صفحه پر می شود و وقتی این نوار پر شود، می توانید زمین و زمان را به هم بدوزید! بخش چندنفره Fall of Cybertron هم تغییراتی نسبت به قبل داشته است. بخش Co-op از بازی حذف شده، ولی در عوض یک بخش رقابتی به آن اضافه شده است. هر چند هنوز اطلاعات زیادی در این مورد در دسترس نیست. وارد بخش Customize کردن شخصیت ها می شوید و با یک قسمت غنی روبرو می شویم. دست ها، پاها، چرخ دنده ها، رنگ ها و… همه چیز قابل تغییر هستند و High Moon خیلی به این موضوع افتخار می کند. Transformers: Fall of Cybertron امسال برای Xbox 360 و PlayStation 3 عرضه خواهد شد.

 


سیستم مورد نیاز بازی :

OS: Windows® XP/Vista/7

CPU: Intel Core 2 Duo 2.6 GHz or AMD Phenom X3 8750

RAM: 2 GB system RAM

VGA: GeForce 8800 GT series with 512 MB RAM or ATI Radeon HD 4850 with 512 MB RAM

DX: DirectX 9.0c or DirectX 10

HDD: 10 GB Free Space

 


تصاویری از محیط بازی:

 

Transformers Fall Of Cybertron S2 smal دانلود بازی Transformers Fall Of Cybertron برای PC Transformers Fall Of Cybertron S1 smal دانلود بازی Transformers Fall Of Cybertron برای PC

Transformers Fall Of Cybertron S4 smal دانلود بازی Transformers Fall Of Cybertron برای PC Transformers Fall Of Cybertron S3 smal دانلود بازی Transformers Fall Of Cybertron برای PC

Transformers Fall Of Cybertron S6 smal دانلود بازی Transformers Fall Of Cybertron برای PC Transformers Fall Of Cybertron S5 smal دانلود بازی Transformers Fall Of Cybertron برای PC

 


توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال به نصب بازی بپردازید. پس از نصب بازی، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید و به اجرای بازی بپردازید. بازی را توسط فایروال بلوک نمایید و در آنتی ویروس خود به فایل buddha.dll دسترسی بدهید تا آن را ویروس شناسایی نکند . فایل های فشرده و روش نصب تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

1)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

2) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

3) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از 100 مگابایت دارای 5% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 


 دانلود مستقیم در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت 1 :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت 2 :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت 3 :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت 4 :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت 5 :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت 6 :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت 7 :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت 8 :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت 9 :   Rapidshare   Direct Link

 

download دانلود بازی Transformers Fall Of Cybertron برای PC دانلود کرک SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 

download دانلود بازی Transformers Fall Of Cybertron برای PC دانلود نسخه BlackBox در پارت های یک گیگابایتی :

دانلود پارت 1 :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت 2 :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت 3 :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت 4 :   Rapidshare   Direct Link

دانلود پارت 5 :   Rapidshare   Direct Link

 

 در این نسخه تنها تمام زبان های بازی به جزء انگلیسی حذف شده اند و سایر بخش های بازی نظیر کیفیت ویدئوهای بازی تغییری نداشته اند . این بازی با کرک SKIDROW آماده شده است .

 



hulk       Transforme





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ